Lyckad lördag

 
Nu är vi nyss hemkomna från Alingsås! Jag hade tänkt att njuta av en sovmorgon (till 8:30 då visserligen...) eftersom jag är lite ur balans efter torsdagskvällen då jag och familjen inte var hemma förrän 12 efter att ha varit i Göteborg och sett på Galenskaparna. Men det var helt klart värt att sur och trött dagen efter, för gud va kul det va! 
Men i morse hade min hjärna en annan plan, och jag vaknade 7... 
 
Och Fia gav inte världens bästa intryck imorse...Hon blev helt tokig när hon såg transportburen, rusade runt som en tok och hoppade in och stampade i sitt hus...Och jag tänkte direkt att någon parning här kommer det inte bli, hon är inte glad idag. Hon klarade i alla fall bilfärden på en timme helt okej, hon verkade inte alltför påverkad så vi väntade inte så länge med att försöka med parningen. Så hon fick träffa sin ursöte lille dejt i en hage, och vi hade verkligen tur, för hon var villig att para sig. Och efter 40 minuter var vi påväg hem igen, och allt hade gått jättebra.
Så nu hoppas vi verkligen på att det kommer att ta sig och att vi kommer ha en kull med ulliga bebisar om ett par månader :) Fia var verkligen överlycklig över att komma hem till sin nystädade bur, och hon började genast att äta. :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
}