Juste, jag hade en blogg

Halloj!
Kan ju inget annat än att säga det själv att jag är helt fantastisk på att uppdatera bloggen... 
I alla fall... Den här veckan (och den förra) har varit relativt händelserik! 
 
Förra onsdagen inträffade det ofattbara: jag fick ett C i matte! Det gäller att njuta, för det lär aldrig hända igen ;) Samma dag kom också en väldigt rolig sak på posten, nämligen mitt uppfödarnummer! Förra fredagen fyllde jag äntligen i blanketten och skickade till SKAF's stambokskontor, och nu har numret äntligen kommit! Så nu kan jag skryta om att jag har blivit nybliven kaninuppfödare och nu har rätt att öronmärka (givetvis hos veterinär) och skriva stamtavlor på mina kaniner. 
 
Förra veckan bestämde vi även tid för Fias parning, och det kommer ske nu på lördag, 20/4. Så nu på lördag åker jag och mamma till Alingsås med Fia i bagaget. Hanen heter Lille Skutt och är madagaskarfärgad. En riktig sötnos! Så det ser jag fram emot, är dock väldigt nervös, det kan ju alltid hända att Fia inte vill para sig, eller ännu värre, att hon inte blir dräktig... Då blir det att åka tillbaka till Alingsås och prova igen ;) 
 
Sen har det flyttat in någon, men jag kommer inte säga vem ;) Och det har varit extrapris på burspån!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
}